I. Tijardović/ Osvrt na knjigu Doktrina i moć masonerije

Vrijeme:10 min, 31 sec

Osvrt na knjigu Doktrina i moć masonerije, autor Mladen Lojkić, koji je ujedno i nakladnik, 2015.

Nedavno je u emisiji Bujica (9. lipnja 2023.) na TV Z1 gostovao gospodin Mladen Lojkić, koji ima jasno izgrađena gledišta o Domovinskom ratu. S obzirom na to da je gospodin Lojkić svoje knjige objavio u vlastitoj Doktrina i moć masonerijenakladi, odlučio sam podržati ga i kupiti jednu od njih. Iako mi je sadržaj knjige Doktrina i moć masonerije uglavnom poznat, pažljiv čitatelj uvijek nešto novo nauči. Tako je bilo i s ovom knjigom (podatak o Beli Krleži na stranici 163. ili podatak na stranici 224. o ‘antifašističkom’ divljanju u Španjolskoj, ili podatak o jogi na stranici 271., ili na stranici 441. kako se sudbina poigrala s onima koji bezrazložno mrze Hrvatsku itd.) koja nema znanstveni pristup, već autor knjige na razumljiv način približava jednu veliku (opskurnu) temu radoznalim čitateljima. Autor je očito uspješan u tome jer neke su mu knjige doživjele više izdanja.

S obzirom na to da čitateljima ne želim oduzimati vrijeme i zamarati ih sadržajem koji im je možda već poznat, skrenuo bih pozornost na nekoliko mrežnih stranica iz kojih se može razumjeti sadržaj ove Lojkićeve knjige.

Koliko je nauk slobodnog zidarstva (masonerije) blizak Bibliji ili nije, možete pročitati na sljedećoj mrežnoj stranici: Got Questions.

Ako želite preskočiti gomilu informacija o masonima, pogledajte mrežnu stranicu: Laudato.

A da biste razumjeli koliko je popularna tema slobodnoga zidarstva, posjetite sljedeću mrežnu stranicu: Shortform.

Usudio bih se reći da je čovjekovo neznanje i neinformiranost uzrok popularnosti teorija zavjere, u koje spada i masonstvo.

Lojkićeva je knjiga podijeljena u tri poglavlja: 1) Red iz kaosa, 2) Masonerija i Crkva, 3) Hrvatska država – neželjeno čedo masonerije. Knjigu čine tekstovi objavljeni na mrežnim portalima, a kako su neki od tih portala i meni poznati, imao sam priliku prije pročitati tu i tamo ono što bi me zainteresiralo u Lojkićevim tekstovima.

Knjigu Doktrina i moć masonerije preporučio bih zainteresiranim čitateljima jer se u knjizi ima štošta pročitati.

S obzirom na to da nisam dobar poznavatelj masonstva i općenito teorija zavjere poput Ickea ili Engdahla, u ovom bih se tekstu htio osvrnuti na neke od njih na temelju osobnog znanja i iskustva uz korištenje zdravog razuma, a koje se spominju u knjizi gospodina Lojkića. Sve što ću napisati moje je osobno mišljenje i spreman sam ga promijeniti ako postoje neosporivi dokazi da sam u krivu.

Sve što je tajno, nije svakom dostupno, pa ako o nečemu nemamo dovoljno informacija, ući ćemo u svijet špekulacija i u njemu možda ostati zauvijek zarobljeni. O masonima se može štošta pročitati, međutim tek kad osobno svjedočite o masonskom iskustvu, onda to iskreno svjedočenje ima određenu težinu. Kako postoje razni masonski redovi (lože) u neke od njih se možete i sami prijaviti, tj. ako vam zahtjev bude udovoljen, prihvatit će vas i pružiti vam priliku da krenete sa samog dna prema vrhu hijerarhije. Takvi, prema onome što piše, čine dobra djela, na primjer Who Are the Masons? Ako ne griješim, izgleda da je svaki stoti stanovnik SAD-a slobodni zidar. No nas više zanimaju oni redovi (društva) koji rade ono što mi ne znamo. A kako ne znamo, onda nagađamo, i tako se stvaraju teorije zavjere koje mogu imati smisla (istina), a i ne moraju (laž). Postoji li veza između masona i sotonista, iluminata, itd., o tome ne masoni.webmogu svjedočiti, osim pročitati i vjerovati u to ili pak ne vjerovati. Kako biste pročitali XIII. tekst prvog poglavlja ili XIV. tekst drugog poglavlja Lojkićeve knjige, morat ćete imati dobar želudac (sadržaj nije za ljude slabih živaca). Ima i tekstova koje ćete s oduševljenjem čitati poput I. teksta u trećem poglavlju, a i nasmijati se (vidi pri dnu stranicu 385.).

Prve relevantne informacije o masonima dobio sam u knjizi Ivana Mužića Masonstvo u Hrvata još prije Hrvatskog obrambenog rata. Da bih bolje razumio masonstvo, koristio sam se knjigama koje obrađuju simbole poput Rječnika simbola (J.Chevalier – A. Gheerbrant), a svakako i brojnu literaturu iz mitologije. Gledajući film Da Vincijev kod, koji nisam u potpunosti razumio, odlučio sam pročitati i istoimenu knjigu i tako sam dalje čitao samo one knjige koje su mi se iz sažetka činile interesantnima. Na temelju svega što sam pročitao rekao bih da se iza ‘plemenitosti’ masonstva ipak krije želja za dominacijom, tj. profit je (novac) na prvom mjestu. Ipak treba biti objektivan i reći da među masonima ima svakojakih osoba, kao u ostalom svagdje, pa i u Crkvi. Na primjer, ne vidim razloga zašto ne isticati Mozartov genij kojega se svrstava među masone, jer je napisao (za novac) neko djelo za njih. U svemu treba biti umjeren i ne tražiti dlaku u jajetu jer Čarobna frula je fenomenalna glazba duboko religiozne osobe. Ne vidim razloga zašto bismo izbacili iz upotrebe pojedine tonove iz glazbe, geometrijske likove, srušili spomenike (kipove slobode) itd., samo zbog toga što su ih slobodni zidari prihvatili za svoje. Zanimljivo je da masoni pomažu jedni drugima, no zašto je ‘njihov’ Mozart umro napušten od svih.

Prijetnju masonstva Crkvi kroz povijest prepoznali su mnogi pape (vidi što kaže veliki Ratzinger na stranici 234.), a i naši poznati svećenici poput biskupa Strossmayera i kardinala Stepinca. Ovdje nije riječ o dobrim i lošim ljudima, već o nespojivosti masonstva s kršćanstvom s obzirom na različitost doktrina. O svemu do sada se može napisati ne knjiga, nego knjige, a to mi nije cilj, već u ovom tekstu želim sve pojednostaviti i što kraće napisati. Možda ne bi bilo loše pročitati i sadržaj sljedeće mrežne stranice: Haaretz.

I sad ću pokušati dati kratke odgovore na neka pitanja iz teorija zavjere. Premda bih mogao o svakoj točki napisati knjigu, taj ću zadatak ipak ostaviti kolegama koji su u teorijama zavjere pronašli sebe.

1. Može li slobodni zidar biti dobar čovjek? Može.

2. Može li slobodni zidar činiti dobro za Hrvatsku? Može.

3. Čini li slobodni zidar uvijek dobro za Hrvatsku? Ne, to je nemoguće, jer kad pripadate udruzi (društvu) koja na globalnoj razini želi imati znatan (dominantan) utjecaj, onda nacionalnost uzmiče pred kozmopolitizmom.

4. Ima li u Crkvi masona? Da, na temelju brojne literature uvijek ih je bilo (vidi na primjer kraj stranice 404.). Ovdje bih upitnikhtio reći da Pastira (Kardinala) hrvatskog naroda vidim u osobi mučenika poput blaženog Stepinca koji će, ako treba, za svoj narod biti i raspet. Zbog toga se imena nasljedniku kardinala Kuharića ne mogu sjetiti, a novom kardinalu ime još upamtio nisam.

5. Vladaju li masoni svijetom? Ne, no pokušavaju i to uglavnom u samo jednoj trećini svijeta. Činjenica jest da bi moćnicima, ma tko oni bili, najviše odgovarao svjetski totalitarizam po uzoru na Orwellov roman 1984., no najveća zaprjeka uvođenju svjetskog totalitarizma preko filmske industrije, medija, glazbe, obveznog cijepljenja i čipiranja, a u ime ‘demokracije’ i ‘dobrobiti’ za čovjeka, jest tradicionalna obitelj i snaga vjere, a to su čvrsti temelji svake zdrave nacije (naroda). Probleme koje imaju Amerikanci, Britanci, Francuzi, Nijemci ima i hrvatski narod. Svi imamo zajedničkog neprijatelja kojeg ne možemo, tj. pokušavamo ga neuspješno (bar za sada) identificirati.

6. Jesu li engleski (britanski) masoni povijesno bili ili još uvijek jesu najutjecajniji? Ne, nisu. Naime, da jesu onda bi Engleska (danas UK) u zadnjih 150 godina bila veća i dominantnija. No vidimo da se britanski utjecaj na globalnu politiku nakon Prvog, a posebno Drugog svjetskog rata rastopio, što znači da mu se daje veće značenje nego što on u stvarnosti jest.

7. Koliko su Židovi bili, tj. jesu utjecajni u svijetu slobodnih zidara? Vjerojatno mnogo, no ne toliko da bi spriječili holokaust, a i državu kasnije su dobili teškom mukom. I njima, kao i Britancima se daje nerealno veliko značenje u teorijama zavjere.

8. Imaju li političari utjecaj u svijetu masona? Imaju, no samo oni koji raspolažu velikim novcem, jer ovaj svijet kojega poznajemo temelji se na moći novca, pa onaj tko je enormno bogat može imati određeni utjecaj na svjetske događaje. Mali igrači (predsjednici država i slično) dekoracija su financijskim moćnicima u, na primjer, Bilderberg grupi ili Trilaterali.

9. Može li se ostvariti sadržaj filma Zeleno sunce (Soylent Green) iz 1973.? Može, no nadam se da ga zagovornici eugenike neće pogledati.

10. Tko stoji iza zločina 11. rujna 2001.? Teroristi. S obzirom na oko 6000 letova dnevno, nije moguće u SAD-u kontrolirati ponašanje i namjere svakog putnika, pa rizik terorističkog čina uvijek postoji. Znam, netko će reći suprotno, no ne posjedujem spoznaje niti dokaze da je to nedjelo učinio netko drugi, a ne teroristi.

11. Postoje li ‘izvanzemaljci’, tj. Nepoznati Leteći Objekti (UFO)? S obzirom na to da sam godinama gledao noću nebo u područjima gdje ljudska noga neće nikad kročiti, ne sjećam se da sam ikad vidio nešto što bi me asociralo na NLO. No s obzirom na to da je nemoguće definirati pojam vremena (na primjer postojanje svemira) i beskonačnost svemira; život našeg, sličnog ili drugačijeg oblika sigurno negdje u dalekom svemiru postoji.

12. Jesmo li evolucijom preko majmuna postali ljudi? Ta mi je evolucija čovjeka uvijek bila neuvjerljiva. Film Prometej iz 2012. je najbliži istini. Film nije negacija Boga. Dapače, film potvrđuje ‘sporne’ činjenice iz Biblije, a potraga za Bogom, ma što se dogodilo, bit će vječna.

13. Tko upravlja medijima u Hrvatskoj? Onaj tko ih financira. A tko ih najviše financira? Vlada. A tko upravlja Vladom? Bruxelles. Kažu da je 2006. u Europskom parlamentu bilo 60 % masona (ne znam kako provjeriti vjerodostojnost tog podatka; vidi u knjizi stranicu 37., tj. stranicu 343.). Sa samo četrdeset milijuna eura godišnje (po stanovniku 10 eura klimatske promjenegodišnje) Hrvatsku je moguće izvući iz medijske blokade Bruxellesa. Proračun Ministarstva kulture i medija za 2023. iznosi oko 423 milijuna eura.

14. Može li čovjek utjecati na kreiranje meteoroloških pojava, poput snažnih vjetrova? S obzirom na to da imam bogato iskustvo s vremenskim nepogodama, nisam siguran je li to moguće. Mislim da još uvijek nismo došli do faze ‘Truman showa’.

15. Je li rat u Ukrajini dogovoren? Ne, nije. To je povijesni promašaj ruskog režima i kroz dva teksta (Dr. Tijardović: Agresija antifašizma na UkrajinuI. Tijardović: Iskustva Hrvata mogu pomoći Ukrajincima ) o tome sam već sve rekao.

16. Što se krije iza ludila koronavirusa? Pohlepa za novcem.

17. Jesu li nam Englezi (Britanci) neprijatelji? Ne, nisu. Britanci danas imaju slične probleme kao i Hrvati. A ako nam britanska politika nije nekad bila sklona, danas uglavnom jest. S vremenom će sve doći na svoje, samo treba biti strpljiv. Od Britanaca možemo puno toga naučiti, pogotovo naši političari koji misle da su nedodirljivi. A ja sam siguran da bi ne samo Britanci, već i Amerikanci i Nijemci i mnogi drugi bili presretni da imaju danas vođu svoga naroda kao što je to bio doktor Franjo Tuđman.

18. Koliki je danas utjecaj tajnih službi na sve što se događa oko nas? Velik. Te službe ne mogu ništa izgraditi, ali mogu sve i svakoga srušiti jer se upornom dezinformiranju teško može suprotstaviti. Nedavni rat u BiH je dosta svjež dokaz tomu (na primjer Ahmići), a posljedica rada tih tajnih službi jest zločinačka tvorevina takozvana Republika Srpska čiji oblik je, čak i matematički, nemoguće definirati.

19. Je li moguće ostvarenje paklenog plana kroz stvaranje treće Jugoslavije koja bi se ponovno raspala u krvi, tj. stvaranje nove grobnice Hrvata gdje Luciferovi blizanci ‘antifašist’ – komunist i četnik – koljač orgijaju Hrvatskom zbog prostodušne naivnosti hrvatskih birača? Ne, takva ideja više nije potrebna ako su namjere Bruxellesa ugurati sve i svašta u Europsku uniju ne videći da se tim činom dovodi u pitanje egzistencija same EU. Rat na jugoistoku Europe nije moguće izbjeći zbog povijesne nepismenosti onih koji uporno neuspješno pokušavaju stabilizirati taj dio Europe. Htio bih dodati da je bolesno zamisliti Baltičke zemlje kako slave i veličaju borbu Sovjetskog Saveza protiv Litve, Latvije i Estonije. No od 2000. godine RH je postala projekt EU-a, pa ne iznenađuje da predsjednik RH i njemu slični veličaju (ne)djela države protiv koje smo se devedesetih borili. Stječe se dojam da hrvatski političari po mjeri Bruxellesa, svak na svoj način, neprekidno izvode performanse opisane na 513. stranici knjige. Ovdje se koristim prilikom pozdraviti hrvatske birače, posebno one koji na izbore ne izlaze.

20. Što je motiviralo Merkelicu da pozove emigrante pješačkim putem preko Turske do Njemačke? Netko će reći ‘plemenitost’, netko ‘potreba za radnom snagom’, a netko će razmišljanjem doći do spoznaje da je riječ o destabilizaciji Europe, tj. Europske unije. Jesu li Nijemci i treći put ponovno ‘nasjeli’, e, tu bih zasad stao.

Mogao sam tako nastaviti u nedogled, no mislim da je dovoljno što sam do sada napisao o takozvanim teorijama zavjere. Na kraju bih zahvalio gospodinu Lojkiću na interesantnoj knjizi s kojom će ljubitelji teorija zavjere, a i oni koji misle da zavjere nema, doći na svoje.

dr. Ivica Tijardović

hkv.hr / Hrvatsko nebo