Kristovom vojniku nije dopušteno napustiti bojno polje
Odgovori Otkaži odgovor
Više
Raste pritisak na kršćane u Kini
Redovnička zajednica Družba Božje Riječi (Societas Verbi Divini – SVD) zabrinuta je zbog sve težeg položaja kršćana u Kini....
Dr. sc. Josip Jurčević: Isključen sam iz DP-a zbog nedavanja potpisa Plenkoviću, koji služi globalističkim i velikosrbijanskim interesima
Povjesničar, dr. sc. Josip Jurčević, zastupnik izabran na listi Domovinskog pokreta i do ovog trenutka član Predsjedništva te stranke,...
Federalni partneri odlučni odblokirati višemjesečne procese
Nadam se i vjerujem da će do imenovanja doći jer sam u ostavci od rujna prošle godine. Nažalost, prije...
Europski savez udruga katoličkih obitelji pozvao zastupnike i institucije EU-a te nacionalne vlade na mjere zaštite nerođenih, djece i starijih osoba
Europski savez udruga katoličkih obitelji pozvao je uoči izbora za Europski parlament, na Svjetski dan obitelji, u srijedu 15....
HDZ i DP potpisali koalicijski sporazum
Predsjednik HDZ-a, aktualni hrvatski premijer i mandatar za sastavljanje nove Vlade Andrej Plenković i predsjednik Domovinskog pokreta Ivan Penava...
AMERIČKI VELEPOSLANIK U UN: OHR ima vitalnu funkciju, bonske ovlasti su komplementarne s europskim integracijama
Veleposlanik SAD pri UN-u Robert Wood obratio se na sjednici Vijeća sigurnosti UN-a na kojoj se raspravlja o BiH....
Danas se često govori o povratku kršćana u neku novu vrstu katakombi, ali u svojoj knjizi Love for the Papacy, Roberto de Mattei govorio o opasnosti onoga što on naziva „katakombizmom“. Evo kako on to objašnjava:
Katakombizam je stav onih koji bježe s bojnog polja i skrivaju se u iluziji da mogu preživjeti bez borbe. Katakombizam je poricanje militantne koncepcije kršćanstva. Katakombist se ne želi boriti, jer je uvjeren da je već izgubio bitku; on zapravo prihvaća trenutnu inferiornosti katolika u kulturi kao nešto dato, ne vraća se uzrocima koji su to odredili. Ali ako su katolici danas u manjini, to je onda zato što su izgubili niz bitaka; izgubili su bitke jer nisu u njima sudjelovali; nisu se borili jer su uklonili samu ideju „neprijatelja“, odbacujući koncept sv. Augustina o dva grada koji se međusobno bore u povijesti, jedini koncept koji nam može ponuditi objašnjenje onoga što se događa, i što se dogodilo. Odbaci li se ovaj militantni koncept, prihvaća se načelo nepovratnosti povijesnog procesa i od katakombizma se neminovno prelazi na progresivizam i modernizam…
Želeći prikazati tu hrabru Crkvu [davnih vremena] uvijek spremnu živjeti kao predvodnica, ova zajednica dezertera koji se skrivaju zbog sramote ili kukavičluka bi bila uvreda za samu Crkvu. Bili su potpuno svjesni svoje dužnosti da pokore svijet za Krista, da preobraze privatni i javni život u skladu s naukom i zakonom Božanskog Spasitelja, iz kojega bi se mogla roditi nova civilizacija – još jedan Rim, koji će proizaći iz grobova dvaju apostola. Apostoli su postigli svoj cilj jer su sam Rim i Rimsko Carstvo postali kršćanski.
U prošlim vremenima, govorilo se da nas je sakrament potvrde učinio „Kristovim vojnicima”, a Pio XII je, obraćajući se biskupima Sjedinjenih Američkih Država, rekao sljedeće: „kršćanin, ako čini čast imenu koje nosi, uvijek je apostol; Kristovom vojniku nije dopušteno napustit bojno polje, jer samo smrću prestaje njegova vojna služba”. Moramo obnoviti ovu vojujuću koncepciju kršćanskog života.
https://www.quovadiscroatia.com/Hrvatsko nebo