Alen Fućak: Otvorenje olimpijskih igara u Francuskoj: Pariz 2024. kao Berlin 1936. – okultizam i ratni bubnjevi
Pariz, grad ljubavi i svijetla kako mu vole tepati, domaćin je Olimpijskih igara koje su netom započele. Za razliku od starih Grka koji su obustavljali svoje ratove da bi mogli upriličiti sportske igre dostojanstva i slave, u moderno doba organizatori Olimpijskih igara kao da čine suštu suprotnost antičkoj ideji i ustvari najavljuju ratove koje uskoro namjeravaju pokrenuti. O tomu piše suradnik portala dijalog.hr Alen Fućak, čiji prvi dio nastavka teksta teksta prenosimo.
Berlin 1936. bio je poprište sportskih, ali i ideoloških bitaka u koje su okultni ideolozi nacizma već uključili i svoje rasne zablude i nacističku propagandu da bi tri godine kasnije pokrenuli 2. svjetski rat, najveći ratni sukob u svjetskoj povijesti koji je odnio između 70 i 85 milijuna ljudskih života.
Ruski Soči bio je domaćin zimskih olimpijskih igara 2014., a nepunih tjedan dana nakon njihova završetka Rusija je pokrenula vojnu intervenciju na Krimu i tako započela rat u Ukrajini. Igre u Sočiju predstavljene su kao znak oporavka Rusije i povratak njene aktivne uloge u svjetskoj politici te najava velikog razdoblja njene slave i moći.
I uoči tih igara mnogo se je raspravljalo o ideologiji, a tema je bio ruski zakon o zabrani homoseksualne propagande mlađima od 18 godina za koju su Rusi propisali stroge zatvorske kazne. Međunarodni olimpijski odbor tražio je od Rusije garancije da njezin zakon protiv homoseksualne propagande neće omesti Zimske olimpijske igre u Sočiju.
LGBTIQ propagandi i agresivnom WOKE ludilu na ceremoniji otvaranja igara u Parizu pridružile su se i naznake okultnih obreda poput onih koje smo već gledali primjerice na svečanom otvaranju St Gothard tunela u Švicarskoj, gdje je doslovno izveden sotonistički obred, pa i jednim dijelom na otvaranju Olimpijskih igara u Londonu 2012. godine.
Naime, još su svježa sjećanja na djecu u bolničkim krevetima koju uveseljavaju medicinske sestre, a tu se onda pojavljuju i nekakva čudovišta kao najava pandemije Covida i suludih plesnih koreografija medicinskog osoblja koje su za vrijeme lockdowna viralno obilazile svijet.
U programu otvaranja netom započetih igara izmjenjivale su se bradate nakaze u lascivnoj ženskoj odjeći, crtani filmovi sa scenama posvemašnjeg ratnog razaranja na sportskim borilištima, dekapitirana Marija Antoaneta, defile sportaša u brodovima na Seni, zlatno tele, omaž ikonama feminističkog pokreta i kulture smrti, ismijavanje kršćanskih simbola u vidu bizarne parodije na posljednju večeru pa snimke zaslužnih sportskih zvijezda da bi kulminacija započela s nekakvom jahačicom apokalipse koja jaše Senom na metalnom konju i u posvemašnjoj inverziji vrijednosti donosi olimpijsku zastavu na središnju pozornicu u obliku okrenutog Eiffelovog tornja.
Jeziva najava onoga što nas očekuje nastavila se donošenjem olimpijske vatre od strane nekakvog svjetlonoše bez lica s navučenom kapuljačom koji je baklju pronosio krovovima i pozornicama diljem trase događanja u sklopu ceremonije otvaranja i onda je predao legendarnom Zinedine Zidaneu, koji ju je opet predao dalje do raznih međunarodnih sportskih velikana, a ovi je prenosili na nepoznatu lokaciju u fantastičnoj, rekli bismo, dosad neviđenoj produkciji koja je pratila cijelu ceremoniju.
Konačno je olimpijska vatra došla do kotla u kojem je olimpijski plamen zapaljen da bi se taj kotao u obliku balona na vodik digao u zrak uz pjesmu Celin Dion, još jedne pjevačke zvijezde koja je osim svojim besprijekornim glasom pažnju javnosti privukla svojom modnom linijom za nebinarnu dječju odjeću koja obiluje okultnom simbolikom.
U međuvremenu olimpijski je plamen došao do visine s koje će biti vidljiv svim natjecateljima, posjetiteljima Olimpijskih igara kao i svim Parižanima.
Bio je to doista fascinantan i jeziv program otvaranja olimpijskih igara.
Valja napomenuti i kako je cijeli program otvaranja olimpijskih igara pratila snažna kiša što je organizatorima uvelike otežalo posao i zasigurno smanjilo broj gladatelja kao i sportaša koji su sudjelovali u ceremoniji otvaranja.
Osim ideološke propagande, Olimpijske igre u Parizu potrebno je promotriti i iz aspekta francuskih vojnih i političkih odnosno geopolitičkih ciljeva i mogućih sukoba koje Francuska namjerava pokrenuti, a tu nam se doslovno ledi krv u žilama.
Svima je poznato kako je Francuska jedna od najvećih svjetskih sila. Stoljećima je upravo Francuska bila dominantna sila na Europskom kontinentu, ali nakon poraza od Bismarckove Njemačke 1871. nije se više nikada uspjela vratiti na tu poziciju. […]
(Nastavak teksta Alena Fućaka možete pročitati na portalu dijalog.hr)
Povezano:
Organizatori Olimpijskih igara: „Nije bilo namjere” da se uvrijedi katolike i druge kršćane
dijalog.hr/Hrvatsko nebo