KARDINAL UPOZORIO SVIJET: ‘Ako oni uspiju, bit će to kraj Katoličke Crkve!’

Vrijeme:8 min, 13 sec

 

U posljednje vrijeme samo slušamo o sinodi i sinodalnosti i vrlo jezivim idejama koje neki biskupi žele provesti ili već provode u svojim biskupijama, a sve su to zvukovi koji uznemiruju katolike diljem svijeta. Kardinal Gerhard Müller pojavio se u emisiji EWTNa te kratko i jasno objasnio da se radi o – pokušaju uništenja Katoličke Crkve, te da ako oni u tome uspiju, svjedočit ćemo kraju Katoličke Crkve. Također napominje, da bi se Crkva i članovi crkve tim idejama trebali oduprijeti i suprotstaviti kao hereticima nekoć, inače će preuzeti Katoličku Crkvu.

Posljednje dvije godine Crkva je anketirala katolike diljem svijeta, a možemo dodati i nekatolike, o njihovim željama u Crkvi i iz Crkve. Sada su ova nacionalna izvješća poslana u Rim. U svijetu je prosječno 1% do 10% krštenih katolika stvarno sudjelovalo u tim sinodalnim grupama za raspravu. Znače li ova nacionalna istraživanja puno? Odražavaju li oni zapravo ono što katolike najviše brine?

Mislim da je pristup pogrešan. Moramo slušati Božju riječ. I onda to provesti u praksi.

Zabrinutost ovih izvješća je neobična. U Engleskoj, Irskoj, Francuskoj i drugima, oni navode potrebu za Crkvom koja je više gostoljubiva, Vaša Eminencijo. Konkretno, sinteza identificira “LGBTQ” zajednicu, rastavljene katolike, žene u Crkvi. Što se tiče „LGBTQ“ zajednice, američko izvješće navodi sljedeće: „Nada u gostoljubivu Crkvu jasno se izrazila željom da se autentično prate LGBTQ+ osobe u njihovim obiteljima. Kako bismo bili više gostoljubiva Crkva, postoji duboka potreba za stalnim razlučivanjem cijele Crkve o tome kako najbolje pratiti našu LGBTQ+ braću i sestre.” Što mislite o ovom fokusu na “LGBTQ” zajednicu? I kako vidite da sinoda u razvoju preuzima te brige?

Cilj ove ideologije… bio je instrumentalizirati Katoličku crkvu, za promicanje vlastitih ideja. Ali, u stvarnosti, svi su dobrodošli u Crkvu; ali prvo moramo se pokajati za svoje grijehe i promijeniti svoj život prema Božjim zapovijedima. Za nas, ljude, najbolje je slijediti put Isusa Krista i mijenjati svoj život prema njegovim zapovijedima i Evanđelju Isusa Krista.

Čini se da sva ova izvješća teže u smjeru jačeg vodstva i veće prisutnosti žena u donošenju odluka. Australci posebno traže stalnu raspravu o ređenju žena i đakonica. Sada, nije li ovo pitanje ženskog ređenja riješeno od strane posljednjih nekoliko pontifikata, uključujući papu Franju?

… Mi u Crkvi nemamo ništa s političkom moći i samozastupanjem, nego moramo slijediti volju Božju i biti odgovorni za spasenje cijeloga čovječanstva; i moramo surađivati ​​s Božjom voljom. Mi imamo poslanje Isusa Krista, voditi svakoga prema spasenju, Isusu Kristu, koji je jedini Otkupitelj, a ne samostvaranje, samoiskupljenje. Sve je to izmanipulirano [te ideje], ideologija, i to nema nikakve veze s Evanđeljem i doktrinom Katoličke crkve,

Bili ste na čelu vatikanske Kongregacije za nauk vjere. Što mislite dok gledate kako se sustav stvara, gdje se čini da je sva ta doktrina spremna za grabljenje?

Osnova Crkve je Božja riječ kao objava … a ne naša čudna razmišljanja. … Ovaj [dnevni red] je sustav samootkrivenja. Ova okupacija Katoličke crkve je neprijateljsko preuzimanje Crkve Isusa Krista.

I ako pogledate samo jednu stranicu, ili pročitate jednu stranicu Evanđelja, vidjet ćete da to nema nikakve veze s Isusom Kristom … i u ovoj agendi oni misle da je doktrina samo kao program političke stranke, kojeg mogu mijenjati prema svojim glasovima.

Vaša Eminencija, kardinal Mario Grech, koji je glavni tajnik Biskupske sinode, razgovarao je s 200 američkih katoličkih vođa prošlog mjeseca u Rimu. Govorio je o “kompliciranim pitanjima” — tako ih je nazvao, kao što su rastavljeni i ponovno vjenčani ljudi koji primaju pričest, blagoslov istospolnih parova — i rekao je sljedeće: “Ovo se ne smije shvatiti jednostavno u smislu doktrine, već u smislu Božjeg trajnog susreta s ljudskim bićima. Čega se Crkva ima bojati ako ove dvije skupine unutar vjernika dobiju priliku izraziti svoj intimni osjećaj duhovne stvarnosti koju doživljavaju? Može li ovo biti prilika za Crkvu, da sluša Duha Svetoga koji govori i kroz njih.”

To je hermeneutika starog kulturnog protestantizma.  To je individualno iskustvo, na istoj razini kao i objektivno otkrivenje Boga. A Bog vam je u tome samo zid na koji možete projicirati svoje vlastite ideje i napraviti određeni populizam u Crkvi.  Sigurno da je svima izvan Crkve koji žele uništiti Katoličku Crkvu, i njene temelje, jako drago zbog ovih izjava. Ali očito je da je to apsolutno protivno katoličkom nauku. Imamo Božju objavu u Isusu Kristu. I definitivno je zatvoreno i dovršeno u Isusu Kristu.  To je posve jasno: Isus je govorio o nerazrješivosti ženidbe. I kako je moguće da je kardinal Grech inteligentniji od Isusa Krista, gdje uzima svoj autoritet za relativiziranje, za podmetanje Bogu?

Moram reći, ja sam, potresen sam kad vas čujem kako to kažete, a upravo ste bili na konzistoriju, o kojem ćemo govoriti za koji trenutak, i rekli ste da da vjerujete da se sinodalni proces oblikuje u neprijateljsko preuzimanje Crkve, pokušaj uništenja Crkve. Je li to ono što vidite ovdje?

Ako uspiju, bit će to kraj Katoličke crkve. I moramo mu se oduprijeti kao starim hereticima arijanstva. Tako je Arije razmišljao, prema njegovim idejama, što Bog može učiniti, a što Bog ne može? I to je iracionalizam: čovjek, intelekt odlučuje što je istina, a što pogrešno.

Sva ova nacionalna izvješća sintetiziraju se u radni dokument, poznat u Rimu kao instrumentum laborious. Ovaj dokument nastavlja se usavršavati, ali će u konačnici voditi sve ove rasprave za sinodu u Rimu. Njega izrađuju vodstvo i savjetodavni odbor Sinode te skupina od otprilike 20 takozvanih stručnjaka. To su laici, redovnice, katolički svećenici, nadbiskup. Tko su ti ljudi i zašto su odabrani da sastave ovaj radni dokument? Zašto to ne bi učinila skupina kardinala?

Oni sanjaju o još jednoj crkvi koja nema nikakve veze s katoličkom vjerom i žele zloupotrijebiti taj proces, za pomicanje Katoličke crkve — i ne samo u drugom smjeru, nego i za uništenje Katoličke crkve.  Nitko ne može napraviti apsolutni pomak i zamijeniti objavljeni nauk Crkve, ali oni imaju te čudne ideje, koliko nauk, toliko i samu teoriju nekih teologa.
Apostolski je nauk odraz i očitovanje Objave Božje riječi. Moramo slušati Božju riječ u autoritetu Svetoga pisma, apostolske tradicije i učiteljstva. I sav je Sabor prije rekao: da nije moguće Otkrivenje, dano jednom zauvijek u Isusu Kristu, zamijeniti drugom objavom.

Zašto mislite da Papa to dopušta?

To je teško pitanje. Ja to ne mogu razumjeti. Moram to otvoreno reći, jer definicija pape je, utemeljena na Vatikanskom saboru i također na povijesti katoličke teologije. On mora jamčiti istinu Evanđelja i jedinstvo svih biskupa, i u Crkvi, u objavljenoj istini. I Petar je bio upitan, i svi su apostoli pitali: “Tko je Isus Krist? Je li on prorok ili je novi Ilija, još jedan religiozan čovjek?” A Petar reče: Ti si Krist, Sin Boga živoga. A u tu ispovijed uključene su i sve ostale istine otajstava katoličke ili kršćanske vjere: Trojstva, utjelovljenja, milosti i sakramenata. Sve je ovdje uključeno.

Vaša Eminencijo, svaki dan slušam protestantske pastore, židovske rabine o važnosti, načinu na koji oni smatraju važnost Katoličke crkve, jer ona je središte. I rekli su da se moramo moliti za Crkvu, da ona stoji, jer ako se Crkva raspada, svi se raspadamo na neki način. Želim vam nešto pokazati: Ovaj tjedan, službeni Twitter račun Vatikanske sinode objavio je sljedeće na Twitteru kardinala Grecha u vezi sa sinodom i Drugim vatikanskim saborom. Rekao je: „ Ispravno prihvaćanje koncilske ekleziologije pokreće takve plodonosne procese koji otvaraju scenarije koje čak ni sabor nije zamislio, a u kojima se očituje djelovanje Duha koji vodi Crkvu.“ Što ti to znači?

To dolazi iz autoriteta kardinala Grecha, njegova vlastita objava za njega. I ne samo to: To je teorija o takozvanim procesima, koji pobjeđuju Objavu. A znaju svi koji su studirali prvi semestar sociologije: Crkva i autoriteti u Crkvi ne mogu mijenjati Objavu. Mogu osnovati novu crkvu i onda koristiti sve službe koje govore o Duhu Svetom. Duh Sveti nije način prezbiterijanstva, ili svi ti pneumatski pokreti izvan Katoličke crkve… koji zamjenjuju Isusa Krista. Duh Oca i Sina i Duh Sveti je taj koji će nas uvesti u puninu istine, ali jednom zauvijek izrečene, objavljene u Isusu Kristu, a ne samo poticaj za jedan proces koji nas na kraju vodi protiv Otkrivenja; i stoga, imamo jasno apostolsko vjerovanje. Pitam se, kako se kardinal Grech ovdje predstavlja kao superautoritet, on nije priznati teolog, nema važnost u akademskoj teologiji, i kako iznosi novu hermeneutiku katoličke vjere samo zato što je tajnik sinode, koja nema ovlasti na nauk Crkve; i sve te biskupske sinode i proces nemaju nikakav autoritet, ni na koji način magistralni autoritet.

Želim vam pokazati nešto od prošlog tjedna, razne fotografije su postavljene na Facebook stranicu Vatikanske sinode, ilustrirajući Sinodu o sinodalnosti. Jedna je prikazivala svećenicu na istaknutom mjestu, zajedno s mladićem u košulji “ponosa”, i proširila se svim društvenim mrežama. Ilustracija glasi: „Mi smo mladi ljudi budućnosti. A budućnost sada pokreće ovu cvjetajuću misiju koja je veća od bilo koga od nas. Želimo biti u savjetodavnim vijećima i donositi odluke.” Sada, ova ilustracija je imala vodeni žig Biskupske sinode u gornjem kutu. Koja je ovdje poruka, Vaša Eminencijo, i kako se na to gleda u Rimu?

Ovo je želja za preuzimanjem, moć koja ne postoji, želja da se bude inteligentniji od samog Boga. To je kao marksistički oblik stvaranja istine prezentiranjem vlastite moći. … Oni imaju namjeru zamijeniti svoje vlastite subjektivne ideje protiv otkrivene stvarnosti Isusa Krista, kao što je [put do] uništenja Katoličke crkve.

Je li ovo predstava za Vatikan III? Je li to ono što oni ovdje pokušavaju, na neki način stvoriti pop-kulturni Vatikan III?

Da, svakako jest. Vrlo je začuđujuće da je to dopušteno pod autoritetom, u ovom kontekstu, Vatikana. I ostavlja se dojam da je doista moguće da se Crkva [može promijeniti] … [da su organizatori sinode] ovlašteni biti slušatelji Duha Svetoga, a Duh Sveti je za njih samo funkcija.  To nema nikakve veze s Duhom Svetim, koji se otkriva kao Otac i Sin i Duh Sveti i to je način potkopavanja katoličke vjere i Katoličke crkve.

Vjera.hr/https://vjera.hr/Hrvatsko nebo