Film Šesti autobus prikazan u Torontu i Vancouveru

Vrijeme:1 min, 32 sec

Oko 500 ljudi natisnulo se u kino-dvorane u Torontu i Vancouveru kako bi pogledali “Šesti autobus” (Sixth Bus), film o kojemu je Hrvatsko nebo objavilo osvrt. Premijere u Kanadi samo su prvi korak u prikazivanju tog filma u inozemstvu, napose gdje ima iseljenika hrvatskog porijekla, navela je u svom prikazu Kanadsko-hrvatska gospodarska komora. Prikaz projekcija (objavljen na engleskomu) preuzeli smo s portala Croatia Week.

“Važno je za mnoge ljude, mlade i stare, izvan Hrvatske vidjeti ovaj film zato što on nije samo dramatski zanimljiv, on je vjerodostojan i povijesni, a na nesreću jedan od nevelika broja takvih produkcija koje se bave opsadom Vukovara i padom toga grada prije više od 30 godina”, rekao je u toj prigodi Ivan Grbešić, član izvršnog odbora Kanadsko-hrvatske gospodarske komore.

“Ovaj film podsjeća nas da mnogo p itanja ostaju neodgovorena do danas koja se odnose na Vukovar”, kazala je u istoj prigodi Wanita Kelava, menadžerica spomenute gospodarske komore, primijetivši kako je velika stvar vidjeti tako snažno zanimanje mlađih naraštaja, koje je bilo očito po njihovoj nazočnosti na prikazivanjima u Kanadi.

Prikazivanje filma dio su kampanje “Kanada za Vukovar” (Canada for Vukovar), pokrenute prije mnogo godina kako bi se komemoriralo žrtve i junačke branitelje Vukovara, podizalo svijest o onima koji se još uvijek vode kao “nestali” te obrazovalo ljude o hrvatskoj povijesti, a ujedno Vukovarcima pokazalo da nisu zaboravljeni. Kao dio te kampanje, dosad je 200 tisuća dolara darovano Gradu Vukovaru u svezi s projektom obnove vukovarskoga Vodotornja.

Osvrt na film koji je napisao Ivan Samardžija, a Hrvatsko nebo prenijelo s portala identitet.hr uz dopuštenje autora i portala:

Ivan Samardžija: Gdje je nestao šesti autobus iz vukovarske bolnice?

Naslovna slika: