WALSH: Meghan Markle je egocentrična kraljica drame

0
Screenshot: YouTube/Entertainment Tonight

 

 

Moram priznati da sam oduvijek pokušavao razumjeti zašto ljude, osobito Amerikance, toliko zanima kontinuirana sapunica koja okružuje kraljevsku obitelj. Iz moje perspektive, najzanimljivije kod njih je činjenica da ih svi smatraju toliko zanimljivima. Možda je to razlog zašto svi padamo na to. To pomalo izgleda kao da hodate pločnikom i odjednom ugledate skupinu ljudi koja sjedi na travnjaku ispred nečije kuće i napeto promatra kako raste trava. Vi se zaustavljate i buljite u ljude koji bulje u travu, fascinirani činjenicom da su oni fascinirani takvom svakodnevnom stvari. Druga skupina se zaustavlja i bulji u vas, i tako dalje, sve dok milijun ljudi ne zuri besciljno, a nitko od njih nije siguran što i zašto gleda. Priznajem da je ova analogija malčice nepravedna prema travi. Trava je možda dekorativna, poput kraljevske obitelji, ali je također funkcionalna, za razliku od kraljevske obitelji.

Ako ste proteklih godinu dana bili svjesno ljudsko biće u zapadnoj civilizaciji, vjerojatno ste čuli da se dvoje najmanje funkcionalnih i najdosadnijih iz ove skupine, Meghan Markle i princ Harry, odvojilo od obitelji i došlo u Ameriku u potrazi za privatnošću i, kako je rekla Meghan, “autentičnim” i “običnim” životom. Da su sve to doista željeli, mogli su imati sve te stvari. Ako je to bio njihov cilj, mogli su se maknuti iz javnosti, povući se u kolibu u divljini i živjeti u tišini i osami. Umjesto toga, Harry i Meghan su se odmaknuli od pompe i okolnosti života slavnih preko bare samo da bi prigrlili pompu i okolnosti života slavnih u Sjedinjenim Državama.

Par je kupio skromnu vilu od 15 milijuna dolara u južnoj Kaliforniji, potpisao višemilijunski ugovor s Netflixom i potom još jedan sa Spotifyjem te započeo raditi na povratu svoje “privatnosti” namjernim skretanjem pozornosti na sebe na sve najunosnije moguće načine. Kao dio ovog stremljenja za običnim životom u svojoj kući od 1.700 kvadrata, Netflixove su zvijezde u udarnom terminu odradile veliki intervju s Oprah Winfrey, koji je emitiran ovog vikenda. Tijekom intervjua, Harry i Meghan,udobno zavaljeni na terasi koja košta više od vaše kuće, vrlo su detaljno objasnili zašto su žrtve. Nakon godine u kojoj su na tisuće Amerikanaca umrle od COVID-a, a milijuni ostalih pali u neimaštinu zbog vladinih zatvaranja, bilo je važno podsjetiti gledatelje da bi naše najdublje simpatije trebale biti rezervirane za nevjerojatno bogatu hollywoodsku glumicu koja je napustila supruga, udale se za princa i potom potpisala ugovor s Netflixom.

Ali ona ima dobar razlog zahtijevati naše suosjećanje. Kao što je to objasnila Oprah, britanski tisak je bio zločest prema njoj. Ljudi na društvenim medijima također su bili zločesti prema njoj. I bila je podvrgnuta svim vrstama kritika i pritisaka javnosti. Čak je otkrila da je kraljevska obitelj iza kulisa pomalo disfunkcionalna, ako možete to vjerovati. Kad malo bolje razmislim, definitivno možete vjerovati. Doista, mogli biste tvrditi, da je, nakon što je odlučila brakom ući u takav život, zasigurno znala da to donosi mnogo pritisaka javnosti i kritika i disfunkcije. To bih znao čak i ja, a ja pratim kraljevsku obitelj otprilike onoliko malo vremena koliko je osoba sposobna pratiti u modernoj zapadnoj kulturi. Ja čak ne znam sva njihova imena (je li Charles onaj stariji ili onaj stvarno stari?). Ali Meghan je na neki način bila u potpunosti zaslijepljena potpuno predvidljivim rezultatima akcija koje je namjerno poduzela.

Ona također tvrdi da su se, naravno, iznosili rasistički komentari o njezinom sinu. Ona ne želi otkriti tko je iznosio rasističke komentare, što znači da je to izmislila ili je spremna novinarima dopustiti beskrajno špekuliranje o krivcu — uz neizbježno blaćenje nevinih u tom procesu — umjesto da jednostavno imenuje odgovornu osobu. Koji god bio slučaj, teško je gledati na bilo koga u vidokrugu ove drame kao bilo kakvu žrtvu. Meghan i Harry žele i ovce i novce, i svoju palaču i plakati u njoj, kao i ugovor s Netflixom i svoju privatnost, a uglavnom se izvlače s ovom šaradom jer razumiju kako u današnje vrijeme funkcionira stradalništvo.

Stradalništvo je društvena valuta naše kulture, a Meghan i Harry u toj valuti nastoje postati bogatiji nego što su to u uobičajenim dolarima i centima. Na njihovu sreću, pravila intersekcionalnosti presijecaju se u njihovu korist. Iako je riječ o dvoje razmaženih derišta u sporu s drugim razmaženim derištima, Meghan je u čitavoj skupini najmanje bijela. Njezin joj relativni nedostatak bjeline daje isključivi posjed nad stradalničkom krunom. Kad bi njezin spor bio s nekim manje bijelim od nje same — ili, što se toga tiče, manje heteroseksualan — ona bi u cijeloj priči bila negativka. No, u ovom slučaju, ona javno osuđuje ljude koji se na intersekcionalnoj ljestvici nalaze ispod nje. To je čini u pravu, iako je u krivu. Ona pobjeđuje po defaultu. I to objašnjava zbog čega su američki mediji pohrlili u njezinu obranu, ne trudeći se čuti drugu stranu.

Što se mene tiče, ne znam niti me previše zanima tko je najviše u krivu ili najviše u pravu između Harry-Meghan kampa na jednoj strani i kampa kraljevske obitelji na drugoj. Ono što mogu reći jest da su svi oni grozni na svoje specifične načine i nitko od njih nije žrtva ničega i nikoga. Ako ovdje postoji bilo koja žrtva, to smo mi, javnost, jer smo mi ti koji moramo slušati prenemaganja ovih užasnih ljudi.

Matt Walsh je pisac, govornik, autor i jedan od najutjecajnijih mladih pripadnika religijske desnice.

PIŠE:Ivan Toth

IZVORThe Daily Wire

Troplet/http://www.troplet.ba/?p=38911 /Hrvatsko nebo

Facebook komentari

komentara