IZVRIJEĐAO MERLINA I ‘ŠTUKE’ ZBOG BUBNJARA: ‘Stigle direktive iz Zagreba, i odmah reži brata. E moje balijice, ostat ćete šu**i uvijek’

Vrijeme:3 min, 19 sec

Ekspresno se proteklog vikenda glazbenik Dino Merlin ogradio od izjava svog bubnjara Amara Češljara, a koji je, da podsjetimo, izjavio kako bi trebao na prosvjednike u Mostaru, inače hrvatske studente, ‘poslati tenk i oplesti’. ‘Ovo je ba ludilo. Nema tu glave za razgovore’, napisao je u komentaru ispod članka jednog sarajevskog portala Amar. Studenti su prosvjedovali protiv probošnjačkog političara hrvatskih korijena, Željka Komšića, za hrvatskog člana predsjedništva BiH. Javni istup donedavno uglednog glazbenika prenijeli su potom brojni mediji u BiH, a uslijedio je nakon toga veliki broj kritika. Kasnije se sam pokušao opravdati da je komentar išao na račun nacionalista koji nisu dobrodošli ni u jednu zemlju te dodao da tu zemlju oni ne smatraju kao svoju, a žive u njoj. Dodao je da Merlin nema veze s njegovim izjavama.

Merlinu to nije bilo dovoljno pa se u javnom obraćanju odrekao Amara, rekavši da mu je otkazao suradnju. ‘Razočaran sam, tužan i oštro osuđujem nedavne postupke glazbenog suradnika Amara Češljara koji je svojim neumjesnim komentarima nanio nemjerljivu štetu timu profesionalaca i umjetnika koji sa mnom već nekoliko desetljeća diljem svijeta kroz glazbu propagiraju ljubav, mir i dobro. Svi moji suradnici dobro znaju da moji životni svjetonazori ni na koji način ne isključuju bilo koji narod ili pojedinca i da u mom timu nema mjesta onima čiji stavovi izražavaju i pozivaju na nacionalne, rasne, religijske ili bilo koje druge vrste netrpeljivosti. Zbog nepoštivanja osnovnih principa na kojima je zasnovano naše djelovanje, odlučio sam odmah otkazati daljnju suradnju Amaru Češljaru’, poručio je Merlin.

Brzoj reakciji slavnog glazbenika pridružili su se i kolege iz benda ‘Letu štuke’, koji su također surađivali s Amarom. ‘Šokirani smo i zatečeni izjavom našeg bubnjara Amara Češljara i ovim putem se ograđujemo od nje. Primorani smo mu otkazati suradnju zbog svega što u toj izjavi stoji. Takav govor nije ni u primisli naš stav niti sadržaj naših pjesama. Upravo suprotno. To znaju svi poštovatelji naše glazbe. Svi protesti ili izjave koje ne šire govor mržnje i ne ugrožavaju javni red i miru legitimni su i demokratski. Suprotan stav nikad nećemo podržati. Širimo mir i ljubav jer nam je to prijeko potrebno’, ogradili su se i iz tog benda sinoć.

No, sada stiže obrat! Naime, prijatelji Amara Češljara na društvenim mrežama kažu da je bubnjaru hakiran Facebooku te da zbog svega oka nije sklopio. Jedan od poznatijih bosanskohercegovačkih pjevača, Kemal Hasić, stao je u obranu prijatelja, a opleo je poprilično i po Merlinu. ‘Bijah na putu dva dana, umoran stigoh sinoć u kasne sate, otvorih društvene mreže, kad tamo razapinju mog brata. Nazvah ga tako kasno, nije spavao, što je ovo, upitah? Kaže, hakirali mi profil, nitko mi ne vjeruje… Srce zamalo da mi nije puklo koliko sam osjetio da je usamljen i ostavljen, znam ga preko 20 godina, sin mi nosi njegovo ime, zato ga tako dobro poznajem. Jasno mi je puno stvari, bili su izbori, podignute nacionalne tenzije, mrzitelji naše zemlje nikad otvoreniji i sve tomu slično, ali mi nije jasno što je s nama, odrekoše ga se oni koji ga znaju i po 15 godina. Ne možeš, bolan, ostaviti brata kojem je nepravda nanesena i koji ti kaže da nije to uradio. Moraš mu vjerovati, to je vjerski, ljudski, moralo, časno. Al’ stigle direktive iz Zagreba, nema izdavanja albuma ovim +štukicama+, a čarobnjaku merlinu (mala slova za malog čovjeka) nema koncerata i odmah reži brata, tko ga je**… E moje balijice, možda ćete imati još više para, koncerata, ali ostat ćete šupci uvijek. Kažu mi – nemoj se petljati, ti si ipak pjevač, pa ako sam pjevač, nisam čovjek bez stava…. Amare, volim te, i nisi sam. Ne mogu ti platiti koliko vrijediš kao glazbenik, ali ti garantiram da ćeš u mojem bendu biti sretniji, a čarobnjak neka uzme nekog iz Thompsonovog benda, bit će popularniji… Hajte, šliktaroši, ližite gu**ce po Zagrebu ili bilo gdje drugo, opet ćete biti kante od ljude’, obrušio se Hasić na poznatije kolege i stao u obranu bubnjara.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)