Rat za HRT

Vrijeme:2 min, 55 sec

 

 

pxl_121219_297_01-jpg-688x388_q85_crop_upscaleDakle. Pojedini članovi NO-a a od kojih  najjače upire Miroslav Grgić, preobraćeni SDP-ovac  u Mostovca, na svaki način zeli zavladati HRT-om. Difamirao je Sinišu Kovačića a sad želi instalirati neke od svojih pulena, Barišica, Raguž, , pa da vlada posredno.

Netko od pomenutog dvojca  ga sustavno fila dez(informacijama) a lik na svaki način dezinterpretira i manipulira ne bi li postigao svoj cilj. Grgić je najjače povezan sa Sanjom  Mikleušević  i odaje joj i poslovne tajne. Unaprijed donosi zaključke i prije sjednica NO-a a u tome mu pomaže tajnica koja je kadar od Zlatar Violic i koju je  Radman  dovukao na dalekovidnicu.

hrt-radman-nije-u-sukobu-interesaNakon što je Nadzorni izglasao!!! ? nezakonitu Radmanovu odluku iz kolovoza prošle godine kojom totalno suprotno Zakonu o HRT-u i Statutu daje ovlasti ravnateljima za potpisivanje do milijun i po kuna ne bi li NO ispali “dobri dečki ”  pa da ne budu krivi za otkaze agencijskim radnicima koji su za Radmana u HRT-u narasli brojem za onoliko koliko je dao otkaza ne bi li tako iskazao da je  “smanjio”  broj zaposlenih.

Tada su propustili to vidjeti i  onemogućiti  materijalnu štetu za HRT. Takva odluka koju su odobrili kako piše portal Direktno, je nezakonita i njezinim odobrenjem i NO je grubo prekršio Zakon i Statut.

Pitamo se sto su čekali punih 14 mjeseci te umjesto da ju stave van snage, oni odobravaju Odluku bivšeg Ravnatelja kojega su smijenili.

Očito je da Nadzorni odbor HRT-a  radi samo za svoje interese i ambicije pojedinaca koji u njemu sjede a ne na korist HRT-a i gledatelja a svojim izjavama i radnjama manipuliraju javnost.

Što se tiče agencijskih radnika, ti agencijski ljudi   su u robovskom odnosu zbog sramotne izmjene Zakona o radu za vrijeme Milanovića koji omogućava takve najmove ljudi koji nemaju nikakvu pravnu sigurnost. Agencije debelo naplaćuju provizije od tih ljudi a koštaju HRT i ostale firme koji ih unajmljuju puno više nego običan radnik HRT-a na istim poslovima. Jer treba platiti proviziju agenciji plus PDV.

Kad je ravnateljstvo željelo smanjitj materijalnu štetu HRT-u i rizik da ovisi o agenciji o ključnim poslovima proizvodnje programa- montažeri, snimatelji, kamermani npr i raspisalo ograničen broj natječaja na određeno vrijeme, NO je odmah te natječaje proglasio nezakonitima i digao medijsku hajku.

Ne treba zaboraviti da je nadzorni odbor sve to odobrio u godišnjim planovima a da Siniša Kovačic od tih planova nije odstupio, niti u broju radnika s kojima je planirano Dapače.

bezveze-pred-zid Zbog Radmanovih odluka niz radnika je dobilo sporove jer su protivzakonito dobili otkaze pa ih je sud vratio na  HRT . Što je  naravno u konačnici prouzročilo dodatne troškove za sve neisplaćene plaće. O skupoći određenih projekata koji su odobravani bez procedura postoje dokazi – npr. Samo Republika od Burića koštala je više od 15 milijuna kuna samo za troškove vanjske suradnje, Voice preko 11 milijuna samo u jednoj sezoni, Trbovičkina emisija Bez veze preko milijun i po kuna.

Zanimljivo je da i Siniša Pavić koji tako gorljivo napada ovu upravu je za vrijeme prošle zaradio 9000 kn za boravak u  emisiji  koja je grubo i skupo očito vrijeđala hrvatstvo. Pa su sada ti honorari presušili kao i onima na trećem programu hrvatskog radija a koje je dovukla i skupo plaćala školska prijateljica Zlatar Violic, tadasnja urednica 3 programa.

Sva hajka je nastala ne samo zbog prosrpskog sadržaja vec i novaca koji su se nemilice slijevali u džepove odabranih. Biljana Romić. Najgorljivija zagovornica samo nečijih prava koja na najjače zlopotrebljava i koristi Radmanov etički kodeks.

 

 Daran Bašić /Hrvatsko nebo

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.